Subject: FW: Kaevukaane luuk puudu
From: "Art Kuum" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 29 Aug 2024 14:53:11 +0300

Tere

Anname teada ohtlikust olukorrast: Loo-Lagedi teel, Ilumäe kandis on 
vihmavee kaevul kaas puudu.

Parimate soovidega

Art Kuum

Jõelähtme abivallavanem

 <mailto:[email-masked]> [email-masked] / +3725017127

From: Martin Inno <[email-masked]>
Sent: Thursday, August 29, 2024 11:49 AM
To: Art Kuum <[email-masked]>
Subject: Kaevukaane luuk puudu

Tere,

Telefonivestluse jätkuks edastan info ja pildid.

Loo-Lagedi vahelisel alal Lagedi poolses otsas ca kuu aega juba 
kaevukaaneluuk puudu.

Ette tänades,

Martin Inno

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.